פעילויות במדבר

לילה של כוכבים

לילה במדבר.
שקט.
רוח קלילה מתגנבת מתחת לחולצה ומדגדגת עד הצוואר. בקו האופק צלליות ההרים נפגשות עם השמים שזרועים בכוכבים. כוכבים שנשכחו במחוזות ילדות ונעלמו באורות הכרך. כאן, בנגב, מתחת לאף, ניסע בזמן לעידנים הקדומים, אל מחוזות בריאה והיווצרות- היקום, הנוף והכוכבים. עם טלסקופ מיוחד נצא למסע ברקיע. . נביט לעומק החלל אל מחוזות הבריאה. נכיר את מפת השמים, גלגל המזלות וסיפורי מיתולוגיה. דרקון, עקרב וברבור הם רק חלק מקבוצות הכוכבים המרתקות והמיסתוריות שנפגוש בשמי הלילה המדברי. הצטרפו אלינו למסע מרתק ובלתי נשכח בין כוכבים. . .

משך התצפית כשעה עד שעה וחצי

ספארי זוחלים לילי

הרחק בחולות הנגב, באין מפריע, יש גן חיות שלם, גן חיות של הטבע שמחכה לכם. כאן תוכלו לצפות בבעלי החיים המדבריים והפראיים של הטבע ללא דמי כניסה ובאופן אמיתי – בבית הגידול הטבעי שלהם ללא מתווכים. חולות מערב הנגב מאפשרים בית גידול עשיר ביותר במיני צומח וחי. כאן מתמזגים סוגי אקלים וקרקע שונים המאפשרים למינים רבים של בעלי חיים להנות מהשקט ומתנאי חיים אידיאליים עבורם… בעלי החיים המתנהלים באין מפריע יוצאים למסעות חיפוש אחר מזון או זיווג…  מכרסמים ולטאות, נחשים ועקרבים מחכים לכם לסיור לילי מרתק ובלתי נשכח…

משך הסיור כשעה-עד שעה וחצי

*הסיור הלילי מתאים במהלך העונה החמה בין אפריל לאוקטובר

גלישת חולות

גלישת חולות- פעילות מטריפה בדיונות של ניצנה ובאר מילכה. עם גלשנים מיוחדים שהוסבו לגלישה בחול נהנה בפעילות אקטיבית ואטרקטיבית שניתן לקיים רק כאן בדיונות הענקיות ובחול הרך.

ערב קיץ מדברי

מזג האוויר הקריר והנעים משעות הערב במדבר אידאלי ומתאים לפעילות לכל הגילאים – ילדים, נוער, משפחות, מבוגרים.. ובקיצור לכולם.
חברו את כל איכויות המדבר לחוויה אחת בלתי נשכחת. .
הנאה צרופה וחוויה ייחודית עם גלישת חולות, ספארי לילי בעקבות בע"ח מדבריים, תצפית לייזר על הכוכבים, מדורת השבט ועוד..

הפעילות מותאמת לעונות החמות בין אפריל לנובמבר.

למידע נוסף והזמנות >>

בג'יפ לנופי סיני

הטיול המומלץ והאטרקטיבי ביותר הוא נסיעה בג'יפ אל נופי המדבר וסיני ואל  "בור הסבח'ה"- בור מים קדום בן 2000 שנה אליו ניתן לרדת בסולם ולשחות. אין כמו מים קרירים להתרענן בהם בלב המדבר!

משך הטיול כ-3.5  שעות ( ניתן לקיים טיולים ארוכים יותר בהזמנה ספציפית )

מסלול הטיול עובר בנופי ניצנה ובארותיים, מטפס על הגבעות היפות הצופות לעבר מדבר סיני ועמק הסבח'ה. במהלך הטיול תצפיות מרהיבות וסיפורו המיוחד של הגבול עם מצרים.

 

סובב ניצנה

טיול רגלי/רכוב מודרך "סובב ניצנה".

משך הסיור כחצי יום והוא יבקר באתרי האזור: חמוקי ניצנה, מערת ניצנה, תל ניצנה, בארותיים וככל שיאפשר הזמן.

שתפו ברשת